Candy New Machine - Macchina di Bar Coconut Coated Chocolate

Questa macchina di caramelle hè aduprata per a produzzione di barrette di coccu ricoperte di cioccolatu.Havi una miscelatrice di cereali cuntinuu, una macchina per stampà, un enrober di cioccolatu è un tunnel di raffreddamentu.Cuurdinatu cù sciroppu cooker, rulli, tagliatrice, etc., sta linea pò ancu esse usata per pruduce ogni tipu di barrette di cereali, barrette di arachidi.

Macchina di rivestimentu di cioccolatu, macchina di rivestimentu di cioccolatu, macchina di spruzzatura di cioccolatu Questa macchina hè un equipamentu speciale per pruduce varietà di cioccolatini.Pò esse dipped è chjapputu cù slurry di cioccolatu nantu à a superficia di diversi alimenti, cum'è dolci, pasticci, biscotti, etc. Una varietà di prudutti di cioccolatu unichi.

Applicazione di a macchina di rivestimentu di cioccolatu
A macchina di rivestimentu di pruduzzione hè un equipamentu prufessiunale multifunzionale chì pò adattà à a superficia di diversi alimenti ricoperti di cioccolatu.À u listessu tempu, pò esse cunfiguratu secondu i bisogni di u produttu di i clienti, u meccanismo di alimentazione automatica, u dispusitivu di turnamentu di u produttu, u dispusitivu di disegnu di a superficia, u dispusitivu di trasfurmazioni (arachide, coccu, canapa d'arte è altri alimenti croccanti è crushable) hè di migliurà ulteriormente u pruduttu di a cumpagnia. qualità.

Candy New Machine --- Macchina di Bar di Coconut Coated Chocolate1
Candy New Machine --- Macchina per Bar di Coconut Coated Chocolate3
Candy New Machine --- Macchina per Bar di Coconut Coated Chocolate2
Candy New Machine --- Macchina per Bar di Coconut Coated Chocolate4
Candy New Machine --- Macchina per Bar di Coconut Coated Chocolate5

Tempu di post: 17-ghjugnu-2020